Afspraak op het spreekuur
Klacht in kaart brengen
Voordat een afspraak gemaakt wordt op het spreekuur wordt eerst uw klacht in kaart gebracht. Dit kan op twee manieren:
- Via Praat Met De Dokter app
- Telefonisch op 0512-331236
- Niet aan de balie ivm privacy
Telefonisch contact
Het spreekuur wordt gehouden op iedere werkdag. Afspraken worden niet aan de balie gemaakt, aangezien we meerdere vragen willen stellen over uw klacht om in te kunnen schatten wat er nodig is.
U kunt voor de grootste kans op een afspraak op dezelfde dag de praktijk bellen op werkdagen tussen 8:00 en 10:00u.
Voor overige afspraken of vragen aan de assistente kunt u ook van 11:00 uur tot 12:00 uur en van 14:00 uur – 16:00uur bij ons terecht. Wanneer er grote drukte is, of u belt op een ander tijdstip, zal ons telefoonsysteem u voorstellen om terug gebeld te worden op een afgesproken tijdstip. U verliest uw plek in de wachtrij daarmee niet!
Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw komst. Ze is daartoe opgeleid en doet dat om zo goed mogelijk een inschatting te kunnen maken van de aard en spoedeisendheid van uw klachten. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.
Meer tijd
Heeft u meerdere klachten of vragen? Geef het aan bij het maken van de afspraak, we kunnen er rekening mee houden in onze agenda.